Elektronické žádanky

Elektronické žádanky představují samostatnou nadstavbu lékárenského systému Mediox. Její výhodou je nízká technická náročnost. Elektronické žádanky fungují jako internetová aplikace bez nutnosti instalace. Systém je jednoduchý na ovládání a běžný uživatel internetu zvládne práci s ním po půlhodinovém zaškolení.
V rámci elektronických žádanek je možný až tříúrovňový schvalovací proces. Příkladem tohoto procesu může být případ, kdy sestra zadá položky do žádanky a po jejím uložení je odeslán mail na schvalovatele. Pokud lékař nebo primář jako schvalovatel žádanku schválí, odešle vrchní sestra žádanku do lékárny. U každého schvalovacího stupně je zaznamenán uživatel, který úkon provedl, včetně přesného času.
Každému uživateli je přiřazeno konkrétní oddělení, pro které může žádanku zadat. Součástí práv uživatele je i omezení výběru položek na pozitivní list nebo možnost překročení limitu. Pro každou položku žádanky lze při zadávání přidat textovou poznámku pro lékárnu, zvolit si termín dodání, označit zpracovávanou žádanku jako Statim, zobrazit náhrady dle ATC a zjistit skladovou dostupnost.

Nadstavba Elektronické žádanky obsahuje finanční limity pro celkovou cenu objednaných žádanek. a to buď pro jednotlivá oddělení nebo pro celou kliniku. Finanční limity žádanek je možné definovat měsíčně s možností přesunutí nevyčerpaných limitů do dalšího měsíce.

Součástí Elektronických žádanek může být i modul ATB žádanek. Žádanky jsou rozšířeny o další potřebné údaje, jako jsou jméno a číslo pojištěnce, jeho alergie, diagnóza a další data. Antibiotické žádanky jsou po zadání odesílány nejdříve ke schválení do ATB střediska a až po jeho vyjádření předány do lékárny.

Každý uživatel s přístupem k Elektronickým žádankám si může podle různých kritérií zkontrolovat výdeje na svém oddělení v modulu kontrolních sestav. Součástí výstupů jsou například údaje o tom, zda byla dodaná položka na pozitivním listu nebo její ATC skupina. Všechny sestavy je možné uložit do excelovského formátu xls/xlsx a dále zpracovat.

Elektronické žádanky pro přehlednou a bezchybnou komunikaci s lékárnou!

Zpět na Produkty Pro nemocnice a lékaře

Reference našich klientů

Mediox – dobré řešení pro nemocniční lékárnu

Nemocniční lékárna v Litomyšli, jejímž provozovatelem je Nemocnice Pardubického kraje, a.s. (původně Litomyšlská nemocnice a.s.), byla zřízena v roce 2007 a od té doby využívá služeb společnosti Apatyka servis. Zpočátku lékárna využívala informační systém LOS Maxima a po pěti letech zvolila modernější systém Mediox provozovaný už v grafickém prostředí Windows. Přechod mezi oběma systémy proběhl hladce i díky tomu, že o lékárnu se ze strany Apatyky servis staral stále stejný systémový poradce, který detailně znal všechny potřeby provozu. Lékárenský systém Mediox plně splňuje požadavky veřejné i ústavní části lékárny a s klidným svědomím ho můžeme doporučit všem nemocničním lékárnám.

Mgr. Vlasta Spurná – vedoucí lékárník
RNDr. Vladimír Klusoň – vedoucí IT oddělení

Lékárna pro veřejnost
Nemocnice Litomyšl
Nemocnice Pardubického kraje

Bez řízení to nejde!

Provozujeme síť Chytrých lékáren v Jihomoravském kraji a bez využití centrálního řízení nelze uplatňovat společnou obchodní politiku a strategii. Budujeme značku, které zákazníci musí věřit a musí vědět, že všude, kde se s ní setkají, jim nabídneme i stejné podmínky. Nabízený sortiment a jeho cena jsou kritéria, která zákazník porovnává. Proto je společná cenotvorba realizovaná z jednoho místa pro nás velmi důležitá. Modul cenotvorby v manažerské nadstavbě WebManager od společnosti Apatyka servis využíváme od léta 2015 k naší plné spokojenosti. Umožnil nám centralizovat činnosti, kterým se jinak v jednotlivých lékárnách museli věnovat farmaceutičtí odborníci na úkor své hlavní profese.

Mgr. Alice Dosedlová
ředitelka sítě Chytrá lékárna

S Medioxem vždy o krok napřed

Nemocniční lékárna v Ivančicích využívá služeb společnosti Apatyka servis k plné spokojenosti už přes třináct let. Na spolupráci si nejvíce ceníme ochoty pracovníků společnosti vyjít vstříc našim požadavkům.
Lékárenský systém Mediox používáme posledních devět let. Jako velké společnosti nám vyhovuje, že veškeré legislativní změny jsou zapracovány v předstihu a máme dostatečný prostor pro jejich vyzkoušení. Příkladem může být Registr smluv, se kterým jsme dokázali pracovat půl roku před platností příslušného zákona. Systém zobrazuje celkovou cenu objednávky a zaručuje, že se každá objednávka přesahující limit dostane automaticky do Registru.
Systém Mediox rovněž využívá moderní technologie, které zefektivňují naší práci. Typickou ukázkou je práce s paměťovými scannery, které zrychlily zpracování elektronických žádanek a zkrátily dobu inventury na polovinu.

Mgr. Hana Chytková – vedoucí lékárny
Zuzana Hrůzová – vedoucí farmaceutický asistent

Lékárna Nemocnice Ivančice

Chceme to nejlepší!

Díky rozšiřování naší firmy o další pobočky jsme se setkali se třemi lékárenskými programy a mohli jsme je nějakou dobu porovnávat. Ze všech lékárenských programů pro naše potřeby vyhovoval právě MEDIOX . Je to program, který využívá windowsovské prostředí, takže je uživatelsky příjemný pro naše expedienty, se spoustou funkcí, které pomáhají lékárníkům s každodenní prací. Program je v pravidelných intervalech novelizován a novinky jsou usnadněním jak pro expedienty tak pro nás majitele. Líbí se mi také možnost úpravy programu dle našich individuálních požadavků. Rovněž profesionální telefonní podpora systémových poradců z firmy APATYKA je pro nás dostupná v dostatečných časech a dostatečnou reakční dobou.
Pro řízení našich poboček, globální nastavování parametrů, získávání výstupů a dalších potřebných informací využíváme WebManager, nástavbu lékárenského systému MEDIOX, která nejenom majitelům, ale také lékárníkům a farmaceutickým asistentům šetří čas.

PharmDr. Peter Hytych
jednatel společnosti LÉKÁRNY HYTYCH s.r.o.